Moi! On ollu aika paljon kaikkee täs ni oon aina unohtanu koneella käydessäni kirjoittaa..:D Koulujen välil oli yleisurheilukisat ja meidän koulu sijoittui muistaakseni toiseksi..:) Koneesta meni ilmeisesti äänet, koska Youtubesta kun laittaa musiikkia, niin ei kuulu mitään.. O_o 28.9. meil on päivätyökeräys-päivä ja meen yhden mun luokkalaisen kanssa ABC:lle, jota en kyl malta odottaa.. :) kynnet sain lakattuu mut ne ei oikeen onnistunu..:( niin en nyt sit laita niiist kuvia, muhaha oon ilkee:D Joku päivä meen kyl "Kuoleman kalliolle" kuvaamaan, illemmalla meen koska sillon siel on just parhaimmat kuvaus hetket<3  ja niin.. sain innon kirjoittaa! Sisko kuunteli Antti Tuiskun biisiä "Vierelläsi" ja mulle alko tulvia niin paljon ideoita aivoihin että.. :) just nyt oon tosi onnellinen..;)
öitä rakkaat lukijat ja mä kirjoittelen taas! anteeks et tuli näin lyhyt..
rakkaudel, empzi