http://www.youtube.com/watch?v=6u7vaghG0Lg

en kyl tiiä oonko laittanu ton linkin jo, mut so what, rakastan tota coverii yli kaiken! Paitsi Cuckoon, HAH! Cuckoo on maailman paras biisi, siitä ei pääse yli eikä ali. Heti kun kuulin sen ekaa kertaa olin sillai WOW!! (kuuntelin AOL Sessions-versioo..:D) Ja sit ku ostettiin Trespassing CD niin olin ihan intona kuulemaan miltä se kuulostaa levyllä ja sehän kuulosti niin upeelta...!!! Jaksaisin varmaan kuunnella sitä 24/7<3 mut en nyt sentään, sittenhän multa lähtis kuulo enkä kuulis sitä enää koskaan..-.- harmi.. niin että tuota..
Huomenna on perjantai, lukujärjestyksessä kaksoistunti matikkaa, kolmoistunti käsitöitä ja kaksoistunti saksaa;) Ihan hyvä päivä siis huomenna tulossa:DD
Ja kokeilen viel tänää illal et voisinko tehä huomenna sellasen kivan kampauksen, jonka löysin os. http://www.hairmyday.blogspot.com
ihan suomen kielinen blogi, josta mun sisko kertos mulle! Tosi hyvä hiusblogi, josta saa hyviä vinkkejä jos haluaa kokeilla jotain uutta. Teen varmaan siis sellasen, et laitetaan pään ympärille panta ja sen päälle kieputetaan hiuksia. En ole kovin hyvä hiustenlaittaja.. aattelin et se vois toimia ja tällasena amatöörinä osaisin ehkä tehdä sen:DD Toivon todella, ettei se lössähdä päivän aikana.. sit oon hamuillu uutta hiustyyliä..:) sellaset suorat etuhiukset ois kivat, mulla on EHKÄ joskus ollukki sellaset pienempänä, en muista:D nyt mul on sellaset sivulle menevät jotka on kasvanu aika paljon.. mut ne vaan roikkuu tossa-.- ja jotenki haluaisin kans sellaset lyhyet hiukset, joita vois muotoilla.. lyhyet hiukset vois olla ihan kivat, mut tiedän jo valmiiks, ettei esim. polkka sovi mulle, joten sellaset pystyt poikamaiset vois olla kivat.. sit on ollu hirvee himo saada värjättyy nää:D tai edes raitoja.. voisin ehkä muuttaa kaiken kerralla, sitten kun saan aikaa ja rahaa järjestettyä. Ja täytyy tietenkin jutella asiasta vanhempien kanssa. Tsekkailen vielä tänään kuvia erilaisista hiustyyleistä ja laitan niitä kuvia sitten tänne, joiden lähde on sitten weheartit.com :)
Sielt löytyy ihania kuvia..!!<3 Latasin tänään kännyyn muutaman ihanan biisin, esim. ton Is This Love:n ja Maroon 5:n One more night:in.. JA JUSTIMUSFILMSIN EN OO HOMO:D ai että se on kiva;D
öiitttttääää