Ajattelin sitte kirjottella nyt, ettei jää koko viikko tyhjäksi. Anteeksi kamalasti noin viikon kestäneestä kirjoitustauosta, olen ollut ihan hirveän väsynyt + ekan jakson viimeinen viikko oli rankka...-.-' onneksi se urakka on nyt ohi ja kaikki lähtee taas alusta toisessa jaksossa. Sitäkin kamalampi lukujärjestys....._.
Ma-To aamu kahdeksasta pitkälle iltapäivään...kolmeen. Ja perjantaina on kahdeksasta yhteen, kiva, koska luen saksaa, mulla on tietty heti sillon aamulla 2 tuntia saksaa, eli ne, jotka eivät lue saksaa, tulevat vasta kymmeneltä, ovat tunnin musiikissa ja kaksi tuntia ruotsin tunnilla ja sitten päästään kotiin.. tosi kiva ;3
Tänään on paljon luvassa -> menen yhdeksitoista ärrän eteen, koska tavataan siellä muutaman mun luokkalaisen kanssa (+ yhden jota en edes tunne :D) ja hengataan kaupungilla ja sitten joskus kahden maissa lähden siitä ja meen äidille, ja siitä lähetään hakemaan mun sisko ja yks toinen emilia (ollaan tunnettu päikkäristä asti ;)) ja klo 15.00 bussi lähtee kohti Naarilaa.. TYTTÖLEIRI SIIS TIEDOSSA!! <3 Mun sisko menee yhen meijän yhtesen kaverin kanssa samaan huoneeseen ja mä meen emilian kanssa.. ollaan oltu tyttöleirillä aiemminkin (monta kertaa), mahtaa ohjaajat tällä kertaa ihmetellä kun ei ollakaan enää mun siskon kanssa samassa huoneessa...;3
Mut nytte mun pitää rientää,
empzi;33