Oon nähtävästi hirveen laiska kirjoittamaan blogipostauksia ja tänään pakotin itseni tänne ensimmäisenä, että todella muistan kirjoittaa..:)
Saan mun kaverilta Gleen ekan tuotantokauden lainaan ja hitsit oon onnellinen et pääsen kattoo sen kokonaan<<3 ja kolmas tuotantokausi alkaa 15.10, eli syyslomalla. 17.-19.10 oon kaverin kans tyttöleirillä, niin sillon ei ainakaan tuu postauksia. Ja ens viikolla alkaa koeviikot ja siinä välissä kirjoitan sen verran kun mahdollista... Kiirettä pitää. Tosiaan, olin kuoleman kalliol kuvailee annun kanssa ja ei ollakkaa vapaa-ajal nähty miljoonaan vuoteen..ainakin se tuntuu siltä. Koulussa nähdään vain vilaukselta ja moikataan ja joskus ollaan välkillä muun porukan kanssa. Vanhojen kutosten (siis mun vanhojen luokkalaisten) tyttöjen kans moikkailen ja parhaimpien kaverien kans tulee oltuu välkillä, mikä on ihan superihanaa!!! Mun uus luokka on kuiteski tosi kiva:)
Ens viikolla on markkinat.. yeeeeyyy!! Rakastan markkinoita ja oon odottanu niitä vaikka kuinka kauan! Laitteissa en pahemmin käy mut siellä on ihana kierrellä ja katsella.. ja ties vaikka löytäis jotain:)
Valehtelevien viettelijöiden Halloween-speciaalin traileri tuli ja oon ihan intopiukkana odottamassa, koska se jakso tulee Suomessa! Adam on siinä:) Se laulaa ilmeisesti joissain bileissä.. JA KAIKEN LISÄKS CUCKOON<3 "The crazy train is ready to roll", tulee siinä trailerissa! En jaksais oottaa...
Täl viikol viäl kokeisiin lukemista, viikonloppuna varmaan jotain ohjelmaa (meen äidille) jaja.. koulua.. ja huomenna on muuten kehonhallinta, tajusin vasta:D ja kouluu vaan yhteen.. jeee!!! Ja kemiast ois alkuainetesti.. nyt siihen tulee kaikki mitkä oli alunperin kahes osas.. ja pitäis siitäki viel päästä läpi..:D
i will write soon,
empzi:'D (opin vihdoin käyttää tota hymiöö:DD)