niin muuten juu! Unohdin kirjoittaa parista kuvasta mun äskeseen postaukseen ja kans vähän enemmän mun koulupäivästä, niin saatte 2 postausta kerralla:D

Elikkä se laukku - se on mun uus laukku jonka mun äiti oli napannut sen työkaverilta joka oli ollut viemässä sitä kirpparille.. I <3 IT :D

Sitte se kuppikakku - se on Trespassing-kuppikakku, joka on siis alkuperäisesti The Hummingbird Bakeryn persikkakuppikakku-ohjeella tehty:D ai että ne oli hyviä!!
(mun sisko kyllä söi ton kuvassa olleen..:D)

sit mun koulupäivä - oii:D mun 3v pikkusisko tuli tohon äsken laulellen hepo hirnahtaa-laulua ja oli tosi nättinä mekko päällä vaaleanpunaisen keppihevosen selässä:D söpöö!
niin se koulupäivä - ruokailin ekun kanssa ja juteltiin Särkänniemestä.. ja sitte yks mun luokkalainen liittyi seuraan:) sit ku eku lähti, juteltiin sen kanssa mangasta. Sit mentiin ulos ja sain tietää et yks toinenki mun luokkalainen on lukenu koko Nana-sarjan:D ja paljon muuta:D köksän tunnilla tehtiin wrappeja, ruotsin tunnilla testi onnistuneesti (ainakin luulisin..) tein sit kans jotain suullisia yksin koska mun vieressä istuva tyyppi oli tänään kipee..
 

ja tsillai:DD
empzi