Moi!! En oo kirjotellu TOSI pitkään aikaan ja siinä välissä olen ehtinyt... sekoilla?! (ihan liikaa >_<) Ja, kuten jo varmaan kaikki tietävätkin, Adam Lambert saapuu Suomeen ensi vuoden maaliskuussa tasan 2 viikkoa mun synttäreiden jälkeen, niin siitä vähän, sillä mähän tunnetusti olen raskaan sarjan glambert. Eli mut tullaan näkemään siellä!! Liput tosiaan tuli tänään myyntiin ja mun veli tilas ne ja saatiin paikat permannolta, eli ihan lavaan kiinni!!!!!!!! ^.^' <3 En jaksais odottaa ja tänään iltapäivällä tuli sellanen fiilis että "tässäsitänytollaan". Tosiaan mulla on aika paljon unelmia ja niistä oon jo osan toteuttanu, ja osan vielä tulevaisuudessa. Olis kyllä ollu ihan tyhmää jättää se keikka väliin pelkän epäröinnin takia, unelmiaan pitää toteuttaa!!
Sitten tiedotusasiaa: BLOGINI YKSITYISYYS ON TURMELTU.
ja kaikki mun IRL-kaverit, jotka nykyisin tätä blogia lukee (ainakin osa), tajuaa kyllä. Jos on jotain epäselvää niin kommenttia kiitos :) Ne, jotka ei todellisuudessa minua tunne, niin miten tämän selittäis.. en osaa >.<

Terkkuiijjj,
empzi
p.s. Pullip-miitti pidetään taas jossain vaiheessa (tällä kertaa meillä), siitä sit infoo myöhemmin ;3